Nu är jag frisk

som ni läste så är jag frisk nu, förutom att jag fortfarande hostar. detta betyder såklart att det blir uppdatering i bloggen igen. jag är hemma hos mandie nu så jag kan tyvärr inte lägga in några bilder än men jag åker hem imorgon. på fredag ser planerna ut såhär: vi ska till grönalund!!! vi = jag, elin, matilda & malin. om elin slutar tramsa så blir det fett nice och vi kommer faktiskt iväg! hon är nämligen inte så förtjust i att åka på en fredag, men vet du vad elin, en sak ska du ha jävligt klart för dej. det är en viss skillnad mellan dej och mej. dessutom är du en usel simmerska. du borde tänka på nått annat i framtiden.

en annan nyhet är att jag har vissa hemliga affärer på gång. jag kommer att tjäna 1500 kr. tänker inte berätta vad detta handlar om för det är väldigt hemligstämplat. jag är ju en affärskvinna nu.

Kommentarer
Postat av: elle

kan du blogga eller :@

2011-07-26 @ 19:54:53
URL: http://eelinbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0