Nu är jag här igen

jag är nog den bästa bloggaren man kan tänka sej hehe! har varit hos mandie igen. det är därför jag aldrig bloggar. det är hans fel alltihop. imorgon ska jag göra fler inlägg om dagarna som har varit med bilder osv. är för trött nu hehe. ligger här och lyssnar på lite svängig fiolmusik på spotify, nice! jag brukar ju köra på panflöjtsmusik men nu har jag börjat lite med fiol. han som spelar är ju snygg också. inte jättesnygg men snygg så det räcker. tyvärr fel hårfärg. här är han:



för övrigt så har jag tänt ett doftljus i hopp om att få det lite mysigt med vaniljlukt här inne. det har misslyckats och det luktar bränt kött här inne nu. det var allt jag hade att säga för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0