Onsdag

förlåt mina kära läsare för dålig uppdatering, jag ska försöka bättra mig hehe. har varit hos mandie igen som ni kanske förstod. vi har varit med anton, sebbe & dante. jag skulle ha tagit kort den dagen så jag kunde ha bloggat om det men näää, det gjorde jag ju inte så nu blir det inget med det. sen har vi ätit, kollat på tv och matat fåglar. först var det ingen fågel där. sen kom en fiskmås och då fick han ett bröd. då kom alla hans kompisar!!! efter det så kom det svarta fåglar och sen tillslut kom änderna <3! dom kröp upp i gräset till mej! tyvärr tog jag inga kort då heller vilket är väldigt synd eftersom att vi var omringade av olika fågelarter och det hade ju varit en bra bild till bloggen. funderar på att köpa en mindre väska så jag kan ha en kamera med mej överallt,
vad tror ni om det?

nyss har jag spelat the sims. nu behövs bara en stjärna till så är jag superkändis!  håller även på att försöka fixa en dejt med en annan kändis som heter romeo. han har tackat nej 2 gånger :(
här kan ni få se en bild på min simgubbe som läser och så får ni ju se lite av min exklusiva lägenhet också:



nu ska jag sova men först ska jag berätta att jag fick en gratis biobiljett på posten idag, fett nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0