Power meet - dag 1

hej bloggers! nu är jag trött som fan och har ont i hela kroppen. igår var jag på power meet med elin, carro och mathilda. vi cyklade dit och det var skitjobbigt för elin och mathilda skulle tälta ungefär 10 mil långt bort inne i skogen och mathilda hade ingen cykel så vi turades om att skjussa på min. vi hann med att ramla 3 gånger på vägen. lite pinsamt för mej eftersom att hon hann gå av cyklen i tid men inte jag så jag fick ligga där som en idiot. sen när vi nästan var framme vid deras camping så kom 2 killar springandes för att ge mej en ros <3 den glittrar! dom hade jagat mej länge för att kunna ge mej den från sin kompis linus. vi var med dom sen ungefär hela kvällen/natten. vi satt vid deras husvagn. dom hade pool! jag har även hunnit med att:

- träffat danskar och impat med min danska
- träffat holländare och impat med min engelska
- blivit förföljd av holländarna
- träffat en kille (bög) som jag trodde var en tjej som nu för övrigt ringer mej hela jävla tiden :@
- träffat en störd tjej som enligt henne själv var pruttfull och elin fick inte smaka hennes cider men jag fick hihihih.
- snott en flaska jäger av en sovande kille
- lyckats fånga min nyckel med en pinne under en brygga (fett svårt va det)
- tittat på solnedgången (kanske uppgången) med pogen
- lyckats tigga till mej pengar till elin så hon fick köpa mat
MED MERA!!!

här är lite bilder från min mobil. det kommer flera sen från elins kamera.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0