Är så jävla trött

Har haft världens tråkigaste dag idag. Malin var på Liseberg så jag hade ingen att vara med hemma heller buhu :( Mamma åkte och hämtade henne nått med kl 01:00 och då följde jag med. Tog Yoshi med mej i bilen hehehehe spännade för honom va? Nu är klockan snart 3 på natten och jag kan inte sova för jag "chattar" med en viss liten grabb vid namn Jocke och han vill inte sova än, och då kan jag ju inte lämna honom liksom... Han är ju så söööt!

Imorgon blir nog en skittråkig dag igen. Vet inte vad jag ska göra som vanligt på alla sommarlov :@ Som jag känner det nu så vill jag inte göra nått heller............

Hoppas jag kan få sova snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0