Ny premiär för min blogg

Hej alla mina bloggläsare, nu är jag officiellt tillbaka. Som ni ser så är det lite nyheter här i bloggen, nämligen kategorier. Nehe dom syns visst inte än men jaja dom kommer göra det när jag har skrivit i dom antar jag. I framtiden kommer det kanske en design också.

Juste, glömde berätta att jag har raderat alla gamla inlägg
 också men ni kan förvänta er nya!!!!!!!!

Idag har jag spelat The Sims 3 hela dagen. Blev internationell superspion men sa upp mej sen, orkade inte med alla jobbtider. Ska nog bli astronaut sen, då behöver man bara jobba 2 dagar i veckan
 (ett litet tips till alla er simsare där ute).

Innan jag avslutar mitt premiärinlägg så tänkte
 jag visa vad jag fick på posten idag:



Supernajs! Fick 2 lampor på köpet också men har ingen bild på dom men dom är iallafall runda med blommor och lite fåglar på. Faktiskt fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0