Recension - Ben & Jerry´s Phish food

Idag skulle jag köpa godis men när jag kom till affären ville jag inte ha det längre så jag valde glass. Jag provade en ny smak (ny för mej) och det blev då Phish food som ni ser. Har läst att den ska vara god och en tjej på facebook skrev att det var hennes favorit.
Hur tänkte hon där, undrar jag?

Chokladglass med marshmallows, karamell och fiskformad choklad är vad denna glass ska innehålla. Chokladen dominerar såklart. Jag känner inte ett endaste litet spår av varken marshmallows eller karamell. Återigen kan jag bara säga att jag är besviken och mitt tips är som förra gången jag recenserade något att om ni ska smaka denna glass så ska ni ha förväntningen att den ska smaka skit så kan den upplevas som god. 50 kr för detta är det INTE värt. Vill även passa på att ge ett stort minus för att den smällte och rann över kanten, vilket jag inte såg :@ Detta resulterade i stora fläckar på min tröja och i min säng. Ben & Jerry´s Phish food får 2 av 5 poäng. Skulle den ha varit billigare hade den fått en 3a.




Vill även säga att den inte alls såg ut som på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0