Recension - Marabou cookies schweizernöt

Idag smakade jag en sån för första gången och jag är mycket besviken. Hade stora förväntningar på dessa kakor eftersom att allt av Marabou brukar vara gott. För det första så kände man ingen smak av varken choklad eller nötter, bara en stor jävla kaka. För det andra var det ingen bra kaka man kände smaken av. Eftersmaken var inte heller nått man ville ha kvar länge som med vissa andra saker man kan äta. Jag skulle inte rekomendera domhär kakorna. Yoshi däremot gillade dom. Jag räckte fram ett knäckebröd och kakan. Han valde kakan. Om ni trots allt tänker smaka så är ett litet tips att ni kan förvänta er att dom ska smaka skit så kanske dom upplevs som lite godare.
Marabou cookies schweizernöt får 2 av 5 poäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0