Recension - Megalodon

hahahaahahha här kommer ännu en recension!!
 Denna gången är det om en film.

Filmen heter som ni såg "Megalodon" och den handlar om att det är några som har byggt världens största oljeborrtorn mitt ute i havet. Dom borrar jättelångt ner och då hittar dom ett underjordiskt hav som är fullt av förhistoriska djur, bland annat Carcharodon Megalodon - den gigantiska förfadern till Vithajen. Det är en skitstor haj, typ 18 meter, och filmen ingick i kategorin skräck. Detta lät ju asbra tyckte jag & Mandie när vi laddade ner denna film. Hajar är ju läskiga liksom.

Detta var den sämsta film jag nånsin sett. Kan inte beskriva hur dålig den var. Vi spolade till&med förbi en massa saker eftersom att den var så jävla tråkig. Dom satt ju bara och pratade hela jävla tiden. I vissa stunder såg det ut som att man kollade på en tecknad film för att allt var så datagjort. Efter mer än halva filmen så fick man se hajen för första gången. Tror ni den såg stor ut eller? NEJ, det hade dom inte heller lyckats med såklart. Man fick se hajen cirka 3 gånger under filmens lopp och den gjorde ingenting utom att simma runt lite. Sen sprängde dom hajen och det blev inte ens blodigt. Ursäkta att jag berättade slutet men ni vill ändå inte se denhär filmen.
 Poäng: 0 av 10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0